Canon EOS 600D + EF-S 18-135mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 600D + EF-S 18-135mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

peterkur 29-11-2013

Makkelijke camera in de auto stand en veel mogelijkheden voor de gevorderde. Zet hem meestal in de flitser uit stand alle auto mogelijkheden blijven het doen, zonder flits want die komt erg snel in actie. Verder vreemd dat een aantal dingen, zoals foto maken met het scherm uitgeklapt, standaard uit staat.
Top camera met de 18 135 IS Canon lens.

michgerl 27-01-2013

Mijn eerste spiegelreflexcamara!Ik wilde een camera die meer kon dan een compactcamera en dat lukt zeker met de 650D met 18-135 mm lens. De bediening is eenvoudig, de opties vrij makkelijk te leren door handleiding te lezen of op internet artikelen te lezen. Ik ben zeer tervreden met de resultaten tot nu toe. Touchscreen is echt ideaal. Het filmen is nog even oefenen, ik vind het gefilmde beeld nog erg onstabiel. Binnenkort heb ik een workshop, ben benieuwd wat ik daar nog meer bijleer! Ik heb deze combinatie gekocht bij Foto de Vakman in Uden. Prima zaak!

jacqueline2504 08-11-2013

Maar je hebt je revieuw van je 650D geplaatst bij de reviews van de 600D! Niet handig.

L.Katoen 24-02-2012

Ik heb deze camera nu een aantal weken en ik moet zeggen gewoon geweldig,bediening heel eenvoudig zowel voor de ervaren of wel de ''gewone''fotograaf ligt wat zwaar in de hand maar dat heeft zijn voordelen.
Alleen de hoeken van de foto's zijn wat wazig maar dat komt door de kit lens want die was standaart geleverd kom mischien een originele lens voor en aan te raden is een losse macrolens voor de mooie natuur foto's dan komt het helemaal goed met deze camera.

Jac Verhaag 11-12-2011

Geweldig, Mijn eerste spiegelreflex en ik ben verslaafd aan het maken van foto´s. Goede lens erbij. Alleen voor op het voetbalveld moet ik toch een betere hebben(minimaal 200) Ik heb hem al een paar maanden en ik heb diverse soorten foto´s gemaakt. Echt schittert, gebruiksgemak is super. Wel moet ik zelf nog veel leren over de instellingen dus ik ben benieuwd wat de workshop me gaat brengen.
Ik heb hem gekocht bij Saturn in Venlo, goede service en ik kon hem meenemen voor de laagste prijs(volgens kieskeurig)

zaanfocus 19-08-2011

Heb deze set gekocht in plaats van een 550D met 18-55mm lens. De 600D heeft als voordelen: het kantel- en draaibare scherm en het draadloos kunnen aansturen van een losse flitser. Het 18-135mm objectief kende ik al, daar was ik tevreden over. Soms is het echter nodig de vignettering te verwijderen d.m.v. een bewerkingsprogramma als Photoshop CS5 of Elements.
Verder niets dan lof!

Slovko 07-12-2011

m.b.t. het bijwerken van de vignettering hoe vaak is soms?

Danny Man 10-08-2011

Ik heb deze set nu een paar weken. Ik heb bewust voor deze gekozen in tegenstelling tot de 18-55 variant, omdat de 18-135 iets meer speelmogelijkheden heeft. De kwaliteit is geweldig. Het kantelbare beeldscherm is ook schitterend. Ik ben helemaal blij met dit toestel!